Archív článkov - 22. 4. 2019

Ak si chcete pozrieť archívny článok, môžete si ho vyhľadať, alebo zobraziť podľa dátumu kedy bol publikovaný

Z obrovských vajíčok sa tešia najmä deti.
Jedinečná výzdoba v centre mesta láka veľkých i malých. Mnohí pri nej vyťahujú mobily, aby si ju zvečnili. Veď farebné nadrozmerné vajce s obrazom Oravského hradu hocikde nenájdete. 22. apr 2019, o 21:31
Tomáš Lešňovský sa v Krásne vrátil opäť do bránky Námestova.
Oravské Veselé sa na piaty pokus dočkalo prvej jarnej výhry. 22. apr 2019, o 20:00
Oravská Polhora (v bielomodrých dresoch) vyhrala jednoznačne 3:0.
Posledná Habovka uchmatla cenný bod pod Oravským hradom. 22. apr 2019, o 14:30
Kúpací pondelok vo Veličnej.
Veselá olievačka vo Veličnej. Tak to má byť. 22. apr 2019, o 13:32
Oba výbery Oravského futbalového zväzu.
Na chlapcov sa bola radosť pozerať. a 1 ďalší22. apr 2019, o 13:00
Autor: Ľubomíra Šutáková, Spišský Štiavnik
Zaujímavé diela poslalo viac ako sto tvorcov z celého Slovenska do súťaže O najkrajšiu kraslicu. 22. apr 2019, o 7:30

Najčítanejšie na My Orava

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 329
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 995
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 165
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 545
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 371
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 109
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 763
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 424
  1. Adam Austera: Nečakaný ťah juhokórejského Samsungu: Nový ultratenký S25 Edge má vymazať predchádzajúci 30 % pokles ceny akcií
  2. Tomas Hlavaty: Cirkev v službách, nepokoj a jednota.
  3. Michal Fizer: Ponad Košice v legendárnej Cessne 172
  4. Martin Krištofiak: Porušuje Ministerstvo zákon ak sprístupňuje rodné čísla?
  5. František Kukura: Slovensko ešte neskončilo. Možno práve začína.
  6. Marián Viskupič: Fico a Kamenický sa pred kamerami tľapkajú po chrbte, čísla ich usvedčujú z klamstva
  7. Anna Miľanová: Vládna koalícia žije v bubline so zdravou klímou?!
  8. Michaela Witters: Štvorročnej škôlkarke nadávali spolužiaci do „kaka“. Takto zareagovala...
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 983
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 003
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 904
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 957
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 407
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 217
  7. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 931
  8. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 481
  1. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  2. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  3. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  4. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  5. Tupou Ceruzou: Pandemická
  6. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  7. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  8. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
SkryťZatvoriť reklamu