Streda, 23. október, 2019 | Meniny má Alojzia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Takéto kamióny nám ničia cesty. Hmotnosť nákladu ich nezaujíma? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sa zvolebnieha?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Už dávno

mali byť na všetkých vstupoch a výstupoch Slovenskej republiky a hlavných horských prechodoch nainštalované váhy a kamery. Prevádzka by bola financovaná z pokút. Za malé prekročenie hmotnosti /do 10% / by bola pokuta, za väčšie, pokuta a preloženie nákladu na iné autá. V prípade zachytenia ťažkého kamióna na hranici, by mu mal byť odopretý vstup do SR. V dnešnej dobe by to nemal byť problém. Ale to by si dopravná polícia musela robiť svoju robotu na nám "pomáhala a chránila nás" :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Suhlasím s tebou.

Dúfam že Fico padne vo volbách a dúfam že Igor bude členom vlády, ale hlavne dúfam že potom aj niečo zrobí resp. splní sľuby. Doteraz 3 roky šuchal nohami a rok pred volbami ožil. Ale ja by som asi iný v jeho mieste nebol. Proste veril že sa mu niečo ujde spraviť pre ludi od "zlodejov", nuž neušlo. Zder a Most mu nechal maják na aute na a kanceláriu. Na viac nevidalo.

Ale v podstate má moj hlas, možno KDH alebo OLANO
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Do skakavenia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A takto to dopadne aj s obchvatom Blavy

Erseg tam sype hlinu a cele to malo byt na pilotoch za opravu o 5 rokov zaplatíme viac ako za celú súčastnu výstavbu K Zivotnemu Prostrediu https://juliuskovacs1.blog.sme...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kolegovia, dajme politiku bokom.

Mňa by veru zaujímalo, prečo policajti dovolili kamiónom pokračovať v jazde. Čo vyrieši pokuta? ČO?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nemali asi cas to riesit, ponahlali sa na lepsi "flek" s nezapnutymi pasmi a chybajucou lekarnickou...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo sa čudujete ???

Veď sme na Slovensku , krajine neobmedzených možností aj nemožností . A že policajti nezakročili , čo dodať ??? Prehnitý a skorumpovaný orgán od ministerky až po posledného pochôdzkára , alebo vyberača pokút . Zlatý komunisti !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pre teba ocividne boli "zlaty"....ked ta nechali dokoncit zakladnu skolu bez znalosti rodneho jazyka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na rodný jazyk

sa treba vys..ť a bez známostí som absolvoval priemyslovku aj VŠ . Čo splietaš o rodnom jazyku veď všade vidieť len samý Kaufland, boutiqe , pab a iné hovädiny ktoré zo Slovenskom nemajú nič spoločné Ty chytrolín .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kedze pisomna forma jazyka je pre teba len nezmyselnym zhlukom znakov, napisem ti teda v tvojom jazyku, co si myslim o takych, ako si ty. Ste obycajni £@$%^*(^$ {}&$@_?> :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto cele pravdepodobne plati na teba. Dosli ti rozumne slova, tak mi aspon na internete vynadas, vsak?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neskoro, skody su spravene

Po mnozstve ciest na zapadnom slovensku sa uz kvoli kolajam takmer neda jazdit, o bezpecnosti nemoze byt ani reci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ale preto tie kamióny predsa platia to drahé mýto. Aby boli peniaze na údržbu ciest. Prečo sú teda cesty na Slovensku v stave a akom sú? Pre zopár preťažených kamiónov s drevom? Alebo pre to, že mali pravdu tí, čo tvrdili, že té mýtny sustém je iba ďaľší tunel a že kým vyzbiera sumu, ktorú sám stál ho bude treba vymeniť za nový?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie kamiony platia to drahe myto ale maju predsa urcite vahove hranice ktore NEMOZU prekrocit. To myto rata s urcitym opotrebenim dialnic IBA pokial niesu pretazene. Toto je ale iny pripad. Ak je kamion "pretazeny" o 4 tony, to znamena ze ze nema dovolene viest 28 ton ale iba 24... a v tom vidim osobne ja problem, Ten kamion mal byt bezodkladne prelozeny na nahradne auto, samozrejme na naklady speditera + pokuta. Ak by dostali prikaz prelozit kazde pretazene auto, rozmysleli by si ci to budu dalej pretazovat... ale to by museli byt nasi pani, co nas maju chranit a pomahat nam castejsie na vytipovanych usekoch, kadial sa zvaza drevo. A oni presne vedia kde tie useky su a kadial vedu trasy takychto aut...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pointa môjho príspevku bola v tom, že preťažené kamióny budú iba podružný problém. Podstata problému našich ciest a celkovo našej spoločnosti je v tom, že peniaze sa rozkradnú a keď ich je treba (napríklad na opravu ciest), tak dotyční proste pokrčia ramená s tým, že "peniaze nie sú". No a my sa s tým vysvetlením uspokojíme napriek tomu, že za všetko všade platíme...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V zahranici

Sa to tak bežne robí. Policajti ta odvážia, udelia pokutu a musíš preložiť, ináč nemoze ísť auto ďalej. Ale mame aj skúsenosť z Nórska, kde nám pravidelne dávajú preťažené návesu. Nie celkovou hmotnosťou, ale na nápravu. V tom prípade je “len” pokuta, ktorú väčšinou uhradí špedícia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vsak ja reagujem zo zahranicia... uz som to nemohol na Slovenksu strpiet, tam si kazdy robi co chce a tak to aj vyzera.... My sice nenakladame na LKW nejake tazke naklady, nas ide skor o objem a paletove mnozstva. Tu si ale ludia, ktori su vo firme zodpovedny za nakladku tovaru fotia naklad pred opustenim z firmy ako dokaz ze naklad bol nalozeny spravne a bezpecne. V pripade nehody / problemov na ceste by boli postihovani nielen odici LKW ale aj ti ktori ich nakladali a nezabezpecili tovar pocas transportu. Skratka, tu funguje cely retazec uz od zaciatku, kazdy robi to co robit ma a nikto sa nesnazi to nejako osuskat... Aj v takychto detailoch moze clovek najst rozdiel a pricinu, preco to niekde funguje a niekde zasa nie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

myto sa platí, ale do súkromných vreciek Skytoolu, a tá má sídlo na Cypre či v ktorej prdeli. A to čo dajú na opravu je asi tak promile... https://www.etrend.sk/firmy/kt...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?