Najprv sa spraví narýchlo nekompletný a neodsúhlasený projekt, potom sa rok súťaží dodávateľ a nakoniec sa všetci čudujú. A zodpovedný nikto. Vivat Slovakia! Pán Janckulík. Netvárte sa, že ako hrdý Oravčan a aktívny človek, ktorý sa zaujíma o svoje okolie, ste teraz prekvapený! Veď kto vie viac, ako -Poslanec Národnej rady Slovenskej republiky - Splnomocnenec vlády SR pre rýchlostné cesty - Poslanec Žilinského kraja - podpredseda ŽSK pre oblasť dopravy - Poslanec obecného zastupiteľstva - nezávislý člen Siete, Most - Hid-u a KDH
1. obchádzka má ist aj cez Kuvajt - pretože kedysi jediná cesta prechádzala cez obec, takže .... kuknite si letecké snímky z 1949 roku
2. ja by som postavil vedľa toho starého dočasný drevený most - v Polsku to robia bežne, naposledy v useku Zywiec - Bielsko, kde je podstatne iný tranzit ako na Zakamenné
Ja fakt nechápem, čo sú to stále za problémy s tými mostami. Najprv sa nič nedeje, potom zrazu sú mosty v takom stave, že sa skoro rozpadnú. Neverím, že to sa stane zo deň na deň. Prečo mosty nie sú kontrolované ročne? To nie je povinné? Autá idú každý (druhý) rok na STK, prečo mosty nie? OK, raz za xxx rokov treba mosty opraviť/obnoviť/celé vymeniť. Ale prečo toľko mostov naraz? A prečo naša slovenská armáda nemôže postaviť náhradne/dočasné mosty, ktoré znesú toľko ako most, ktoré sa ide opraviť/vymeniť? V čom je problém? Peniaze? Aké peniaze? Armáda zarába? Nie, armáda len stojí peniaze. Peniaze, ktoré skladáme z našich zaplatených dani. A čo robí naša armáda? Podľa mňa nejaká vojna nehrozí. Nech teda robia niečo naozaj užitočné, Nech to všetci vidíme. Je to pre nich dobré cvičenie. Ľudia na to majú, tie mosty, kusy železa, určite tiež. Teraz niekde ležia, len tak, neužitočné.
V Kuvajte