Utorok, 28. január, 2020 | Meniny má Alfonz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Najprv chceli blokovať cesty. Kysučania nakoniec oravské kamióny pustili (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

To riešenie je síce logické, ale pre horský prechod Vychylovka je to amen. Najmä v zime.
 

ziadny amen

toto riesenie je iba docasne - do obnovy prepravneho spojenia cez strecno. potom sa zakaz nakladnej kamionovej prepravy na trase kysuce-orava (cez vychylovku) obnovi a kamiony tam opat nebudu moct jazdit. preto v tom nevidim ziaden problem . problem skor vidim v tom ze tato trasa (novo vybudovana cesta za vela nasich spolocnych penazi) ktora bola povodne projektovana aj pre kamionovu prepravu, tak kamionovu prepravu po dostavani tejto novej spojnice kysuce-orava bez udania padneho dovodu z tejto cesty vylucili. sice by tu denne preslo par kamionov (naozaj par voci inym regionom slovenska), ale o to menej kamionov by preslo po trase cadca-zilina-martin-kralovany-dolny kubin kde by sa to prejavilo skor pozitivne s ohladom na objem kamionov...
 

 

vybudovali horsky priechod (ktory bol uz pri projektovany navrhovany s obmedzenim pocas zimnej prevadzky) ale nikto zatial nedobudoval cesty za tymto priechodom. ci uz z oravskej strany alebo kysuckej. horsky priechod na oboch stranach konci na uzkych nekvalitnych cestach druhej triedy kde sa v niektorych miestach dva kamiony ani neobidu. tam nikto nevylucil ziadnu kamionovu prepravu lebo s kamionovou prepravou tam nikdy nikto neratal. teda okrem majitelov spedicnych firiem ktori tajne dufali ze pretlacia ich zaujmy na ukor obyvatelov oravskych a kysuckych dedin. ked sa dobre pamatam tak ked bola diskusia o tej novej ceste tak hlavnym dovodom bola preprava oravskych robotnikov smerom na ostravsko za pracou ale osobnymi autami a maximalne dodavkami.
 
Hodnoť

 

Prosím Vás, kto je to ten Ján Balčin? :D
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?