DOLNÝ KUBÍN. Mestský úrad zavádza od nového roka elektronickú evidenciu dochádzky zamestnancov, ktorí už dostali čipové karty. Systém spolu s kartami a zaškolením stál necelých 2400 eur. V skúšobnom režime už pracuje. Napojený bude priamo na mzdový informačný systém mesta.
„Očakávame najmä zníženie administratívnej náročnosti evidencie dochádzky, jej sprehľadnenie a kontrolu efektívneho využívania pracovného času zamestnancov,“ povedal primátor Roman Matejov.
Na mestský úrad sa dá vojsť viacerými dvermi. Čítačku kariet umiestnia vo vchode do novej budovu pri turistickej informačnej kancelárii. Všetci zamestnanci ju budú musieť využiť pri odchode a príchode.
„Verím, že naši zamestnanci sa nebudú snažiť systém obchádzať a ďalšie investície do neho, napríklad montáž ďalšej čítačky na vchod do historickej budovy, prípadne monitorovanie kamerou, nebudú potrebné.“