DOLNÝ KUBÍN.Do redakcie prišiel dôchodca nespokojný so službami dolnokubínskeho hypermarketu Tesco. Už viackrát sa mu stalo, že si odtiaľ priniesol staré pečivo. „Prišiel som na to až doma. Rožky boli tvrdé ako skala," tvrdí Dolnokubínčan, ktorý si želal zostať v anonymite.
Peniaze mu vrátili, ale...
Penzista si myslí, že v hypermarkete sú medzi čerstvým pečivom zamiešané aj kusy so starším dátumom výroby. Pri naberaní do sáčka si to zvyčajne kupujúci nevšimne. „Opáčim vždycky len prvý rožok, či je mäkký, ostatné už naberám automaticky."
Keďže dôchodca si domov nepriniesol staré pečivo prvý raz, naposledy to nenechal tak. Rožky reklamoval v obchode. Peniaze mu vrátili, no sťažnosť sa vraj nezaobišla úplne bez problémov. „Za chrbtom som počul zamestnancov, ako hovoria, že som senilný dedko, ktorý si vymýšľa."
Hovorkyňa Oľga Hrnčiarová tvrdí, že spoločnosť Tesco robí všetko preto, aby boli zákazníci s tovarom i službami spokojní. „Ak má zákazník takúto skúsenosť, je nám to ľúto a touto cestou sa mu ospravedlňujeme. Ide nám o ich vernosť z dlhodobého hľadiska. Robíme tiež všetko preto, aby sa personál slušne správal k zákazníkom a vážil si ich pripomienky."
Záhada s riaditeľom
Súčasťou písomného stanoviska hovorkyne bola aj veta „...kontaktovala som sa s riaditeľkou hypermarketu a o takejto sťažnosti nemá informáciu." Šéfom dolnokubínskeho Tesca je však už pol roka Ľudovít Švercel. Zaujímali sme sa preto, ako sa spoločnosť Tesco naozaj postavila k sťažnosti, u koho ju hovorkyňa overovala a či tak vôbec urobila. „Stanovisko, ktoré som vašej redakcii zaslala k sťažnosti zákazníka v HM Tesco Dolný Kubín je overené priamo v tomto obchode u jeho riaditeľa a napísala som ho na základe mailu od neho. Chcela by som sa však ospravedlniť za omyl, že som uviedla nesprávne meno riaditeľa v Dolnom Kubíne," odpovedala Hrnčiarová.