DOLNÝ KUBÍN. Nahnevaný a bez nákupu odišiel tento týždeň v stredu ráno z Tesca Miloš Škrabák z Dolného Kubína. V hypermarkete si chcel urobiť menší nákup. „Kúpil som si rožky, malinovku a nejaké ďalšie veci, v hodnote asi deväť eur. Keď som chcel pri pokladni zaplatiť stoeurovou bankovkou, pokladník mi povedal, že nemá vydať, nech si vraj idem niekde zmeniť peniaze na drobné," opisuje svoju skúsenosť Dolnokubínčan. Keď sa s pracovníkom Tesca nedohodol, nechal nákup v obchode a rozčúlený odišiel preč.
„Nechápem, čo to je za prístup, veď takto prídu o zákazníkov! A to som tam doteraz chodieval pravidelne," povedal M. Škrabák. S upozornením na sťažnosť zákazníka sme sa obrátili na spomínaný obchodný reťazec v Dolnom Kubíne. Kompetentná pracovníčka nám v telefonickom rozhovore najprv tvrdila, že pokladník nemusí prijať hotovosť, pokiaľ je jej hodnota trojnásobne vyššia ako cena nákupu.
O deň neskôr sme však v písomnom stanovisku manažérky CS dostali inú odpoveď. „Pri prešetrovaní uvedenej sťažnosti sme zistili, že zákazníka vybavoval brigádnik, ktorý nekontaktoval koordinátorku pokladničnej zóny o tom, že nemá vydať zo 100 eur. Pri platení nákupu v hotovosti prijímame všetky nominálne hodnoty eurobankoviek. Ďakujeme za pochopenie a za spôsobené nepríjemnosti sa zákazníkovi ospravedlňujeme," uviedla Daniela Bodoríková.