Nedostatočne zvládnuté personálne záležitosti by nemali v žiadnom prípade zasahovať do výkonnosti úradu vo vzťahu ku klientom – ak to tak je, niekde je chyba.
Vedenie správy tvrdí, že na súbežné zaúčanie prichá-dzajúcich pracovníkov odchá-dzajúcimi nemá finančné prostriedky. V solídnej firme si vedúci pracovník sotva môže dovoliť ten luxus, aby sa nový pracovník do dôležitej agendy zaúčal „za behu“. Zvyčajne ho aspoň nejaký čas zaúča odchádzajúci pracovník. Ak niekto ide na materskú dovolenku alebo rozväzuje pracovný pomer bežným spôsobom, zamestnávateľ o tom vie zvyčajne s dostatočným predstihom.
Ako je však možné, že sprá-va katastra čerpá maximum pridelených mzdových prostriedkov, hoci výkony úradu maximálne nie sú, to vie len vedenie katastra. Ak je jeho správa podfinancovaná, chyba opäť nie je u klienta. Prečo to teda má znášať práve on? V takom prípade klient oprávnene pokladá situáciu na katastri za zlú.
Autor: MP