Býva vraj často nervózny, neochotný a arogantný voči ľuďom, ktorí autobusom cestujú. „Minule pri platení za lístok rozhodil po autobuse mince, ktorými platil zákazník, s tým, že on také haliere nebude zbierať,“ povedal nám Malatinčan, ktorý si neželal zverejniť svoje meno. Naposledy vodič nahneval dve študentky z Malatinej. Katka a Andrea dochádzajú do školy v Dolnom Kubíne. Keď sa chceli odviezť domov spojom, ktorý z autobusovej stanice odchá-dza o 14.27 h, nestihli ho. Tvrdia totiž, že spomínaný šofér opus-til zastávku o päť minút skôr.
„Mňa napokon zobral domov brat. Kamarátka autobus ešte stihla na alejke,“ hovorí Katarína. „Povedali mi to už viacerí známi. Aj ich už párkrát nechal na zastávke.“
Na základe nášho podnetu si vedúci prevádzky dopravy SAD Liptovský Mikuláš v Dolnom Kubíne Ľubomír Greš preveril údaje v období od 1. novembra do 3. decembra. „Tento vodič vykonával v spomínanom období službu na tomto spoji spolu 12 dní. Spätne sa podľa
údajov v strojčeku na vydávanie lístkov dá zistiť čas vydania posledného
lístka z konkrétnej zastávky, no nie čas odchodu. Pri kontrole jednotlivých dátumov som zistil, že v uvedené dni posledný lístok vydal najneskôr o 14.24 h. Sťažovateľky uvádzajú, že odišiel zo zastávky v čase 14.22 h. Keďže v tom čase a minimálne ešte tri minúty po ňom vydával lístky na uvedenej zastávke, nie je to možné. Vodič technicky nemôže odísť zo zastávky skôr, než vydá lístky,“ uviedol Ľ. Greš.
K údajnému neadekvátnemu správaniu zamestnanca SAD vedúci povedal: „Ide o vodiča, ktorý u nás pracuje niekoľko desiatok rokov a podľa našich poznatkov patrí svojím prístupom k tým lepším vodičom. Za obdobie posledných 2 - 3 rokov neevidujeme na jeho prácu
žiadnu sťažnosť.“
Autor: SM