„Podjazd popod železničný most smerom na Brezovicu je čoraz nepriechodnejší a nebezpečnejší. Pod cestou je vodný priepust, ktorý je v takom stave, že môže pri veľkých dažďoch prispieť dokonca až k povodni. Okrem toho voda podmýva železničný most, je teda len otázkou času, kedy ho podmyje úplne,” vyhlásil Jozef Ďubjak. Na jeho slová reagoval aj M. Pida, ktorý tiež jednoznačne trvá na tom, aby sa s mostom „niečo“ urobilo. „Každoročnými úpravami cesty pod mostom sa jej povrch neustále zvyšuje a vďaka tomu sa znižuje výška podjazdu. Veľké autá, ako kamióny, nákladné autá či poľnohospodárska technika, ktoré sa potrebujú dostať do Brezovice, už tadiaľ ani neprejdú. Musia prechádzať okľukou cez trstenské poľnohospodárske družstvo. Pomaly však tadiaľ už nemôže prejsť ani autobus,” vysvetľoval Michal Pida, obracajúc sa so svojimi postrehmi na poslanca Žilinského samosprávneho kraja Rudolfa Pitáka. Poslanec aj predseda ZMOHO Ján Banovčan vnímajú problém ako skutočne závažný a Rudolf Piták prisľúbil jeho tlmočenie na vyšší územný celok, ktorý je za priechodnosť cesty Trstená – Brezovica zodpovedný.
Autor: nk