Práve Jozefa Balka, ktorý Dolný Kubín vytiahol do najvyššej slovenskej súťaže, sme sa pýtali ako prvého:
Máte konečne „strechu nad hlavou“. Verili ste, že na otvorenie príde až toľko divákov?
Bolo jasné, že diváci prídu. Ale takýto počet sme nečakali.
Z úst primátora zaznel prísľub podpory. V čom by ste ju vy ako zástupca klubu potrebovali pocítiť?
V prvom rade potrebujeme podporu pri zabezpečení športovísk. Chystá sa marketingová podpora pri využívaní reklamných plôch a, samozrejme, potrebujeme aj priame financovanie.
V realizačnom tíme máte nového športového marketingového manažéra. Ako ste sa k nemu dostali?
Bola to náhoda. Je to chlapec z Bruntálu. V minulosti pôsobil v športových kolektívoch v Prahe a Olomouci. Išlo o futbal. Jeho meno je Petr Havlíček a priženil sa do Dolnej Lehoty.
Je to človek, ktorý má skúsenosti s médiami. Vie analyzovať situáciu v oravskom regióne?
Skúseností má naozaj dosť na to, aby prácu v MBK Dolný Kubín zvládol.
Marketing sa v Čechách robí oveľa lepšie. Očakávate od neho získanie generálneho partnera, ktorý je pre basketbal v Dolnom Kubíne potrebný?
Sú to vízie budúcnosti. Budeme mu držať palce. Pokiaľ sa mu to podarí, bude to výborné.