Opísal v ňom svoju skúsenosť z Meander parku v Oraviciach. Sťažoval si, že počas jeho návštevy tohto zariadenia: „...bola v činnosti len jedna tryska vo vonkajšom bazéne štyrikrát po 3 minúty a bublajúca voda na troch sekciách vo vnútornom a vonkajšom bazéne každých 10 minút po necelých troch minútach. Tento stav neprekvapil len nás, ale aj ostatných návštevníkov.“ Tvrdil, že namiesto pocitu z dobrých masáží nedostal to, čo je uvádzané v propagačných materiáloch a na internetovej stránke, že aquapark sa zmenil na plaváreň a cítil, že bol okradnutý. Položil i ďalšie otázky, o zodpovedanie ktorých sme požiadali Mareka Chomu, riaditeľa tejto spoločnosti.
„Celú záležitosť sme preverili, nakoľko našou najväčšou snahou je uspokojiť všetkých návštevníkov. Celý systém spúšťania atrakcií funguje na plne automatickom systéme. Atrakcie sa zapínajú a vypínajú vo vopred prednastavených intervaloch podľa počtu návštevníkov (1 – 50, 50 – 200, 200 – 500, nad 500) tak, aby zákazník mohol využiť všetky atrakcie počas svojej návštevy niekoľkokrát. Ľutujeme, že práve v čase, keď návštevník chcel využívať niektoré atrakcie, boli obsadené alebo práve trval interval vypnutia atrakcie, ktorú chcel návštevník využiť.“
„Toto je biznis po slovensky?“ – bola ďalšia otázka pisateľa.
„Neviem, či si návštevník pri položení tejto otázky uvedomil, že naša spoločnosť vybudovala najväčšie centrum, zamerané na cestovný ruch na Orave. Je to len prvá etapa nášho zámeru, budú pokračovať ďalšie. Túto zimnú sezónu spustíme do prevádzky lyžiarsky areál. Tieto prevádzky neslúžia len nám. Sťažovateľ by mal požiadať o názor majiteľov hotelov, penziónov, privátov, reštaurácií a ostatných zariadení v okolí Oravíc, Vitanovej, Suchej Hory, Hladovky, Zuberca, Habovky, o koľko sa im zvýšila návštevnosť v ich zariadeniach.“
Na otázku: „Aká prevádzka aquaparku nás čaká po dobudovaní konkurencie v Zakopanom, keď ubudne poľských turistov?“ Marek Chomo odpovedal: „Ak v Zakopanom dobudujú aquapark, bude to športové centrum, ktoré nebude fungovať na princípe geotermálnej vody v bazénoch tak, ako je to v Meander parku. Rozšírením, v druhej etape, pribudnú ďalšie atrakcie a služby, s ktorými v stredisku v Zakopanom vôbec neuvažujú. Projekt v Zakopanom dôkladne poznáme, nakoľko spolumajitelia Meander parku sa podieľali na vypracovávaní tejto projektovej dokumentácie.“
Návštevníkov Oravíc, tak ako Ľ. Rišu, by mohla zaujímať i jeho posledná otázka: „Prečo majitelia lyžiarskych areálov začali pre svojich klientov prevádzkovať skibus?“ Riaditeľ chápe zabezpečenie tejto služby „ako skvalitnenie služieb strediska ako celku“. Pre ich prevádzku zabezpečili túto službu od prepravcu osôb z Poľskej republiky, ktorá začne fungovať už tento rok. „Je len otázka času, kedy nám takúto službu poskytne aj niektorá slovenská spoločnosť.“