NÁMESTOVO. Orava sa opäť stala epicentrom marketingovej inšpirácie. Tretí ročník Lepšej Konferencie v sobotu 15. marca prilákal podnikateľov, marketérov a kreatívcov, ktorí chcú získať praktické know-how o budovaní značky. A veruže ho dostali.
Chcú posúvať marketing na vyšší level
Lepšia Konferencia má za sebou už tri úspešné a úplne vypredané ročníky na Orave a jeden v Košiciach. Event si získal rešpekt v marketingovej komunite. Na Orave sa koná kvôli unikátnej atmosfére a silnej podnikateľskej základni v regióne.
Konferenciu si pochvaľujú návštevníci aj samotní spíkri.
„Musím povedať, že od prvého ročníka sa konferencia výrazne posunula k lepšiemu a som veľmi rád, že sa tu stretávajú ľudia z celého Slovenska, od Bratislavy až po Trebišov, a že nás spája láska k marketingu, k podnikaniu a budovaniu značky. Dobrá práca,” povedal Ivan Zaťko, zakladateľ Donio.sk a Žurnál.

Podobne vníma podujatie aj Martin Zahuranec, CEO značky Eyerim.
„Myslím si, že Lepšia Konferencia je naozaj lepšia. Navštívil som mnoho strojených konferencií v luxusných hoteloch. Tu sa mi páči, že to robia mladí ľudia zo srdiečka a cítim sa tu omnoho lepšie."
Lepšie mená, ešte lepšie témy
Aj tento rok program naplnili odborníci, ktorí zdieľali svoje skúsenosti a osvedčené stratégie z biznisu.
Na pódiu stál Ján Cifra (Dedoles), ktorý otvorene hovoril o kríze značky aj o tom, ako ju plánujú postaviť na nohy. Andrea Podstrelencová (Holokolo) je dôkazom, že je možné vybudovať úspešný e-shop aj keď nie ste expert vo vybranej kategórii. Filip Kuna (Engerio) vysvetlil zmysel konzistentnej komunikácie a prečo je dôležité robiť to, čo ľúbime.

Maroš Ľuba (Studio Echt) popísal význam kvalitného brandingu. Naďa Kacera (Levosphere) na praktických príkladoch vysvetlila dôležitosť stratégie aj to, prečo je nutné nájsť príležitosť svojej značky. Konferenciu zakončil Milan Dubec inšpiratívnou prednáškou o osobnom brandingu.
Prednášky striedajú panelovky aj workshopy
Ani tento rok nechýbala pútavá panelová diskusia, kde Pavol Adamčák (Dexfinity), Martin Zahuranec (Eyerim), Ivan Zaťko (Donio.sk, Žurnál) a Ján Cifra autenticky zdieľali, čo museli urobiť preto, aby zachránili svoju značku v čase krízy.
Podnikateľom dali cenné rady a tipy, čo v ich prípade fungovalo a pomohlo značku udržať na trhu.
Využiteľné know-how si účastníci odniesli z dvoch nadupaných workshopov. S Mikim Plichtom sa učili písať profesionálne na Linkedin, Denis Vencel zase prednášal o tom, ako ovládnuť svet sociálnych sietí v pár jednoduchých krokoch.
Program premysleli do detailu
Medzi prednáškami si ľudia užili výdatný networking, dobré jedlo a skvelú atmosféru po oravsky. Dobre chutne sa postarali o perfektný catering. Svet nápojov dodal osviežujúce drinky, ktoré rozprúdili diskusie aj mimo prednášok a DJ Robbie rozbehol afterku, ktorá pokračovala až do neskorých nočných hodín.

Lepší tím = lepší event
Za úspechom Lepšej Konferencie stojí tím, ktorý v marketingu nie je žiadnym nováčikom. Tvoria ho videoproducent Samuel Kovalik, skúsená marketérka Klaudia Bučková a stratég Rastislav Ujmiak.
„Každý rok sa konferenciu snažíme dostať na ešte lepšiu a vyššiu úroveň, zefektívňujeme procesy, zväčšujeme organizačný tím, takže konferencia sa stále zlepšuje a pevne veríme, že feedback bude pozitívny aj od návštevníkov,” zhrnul za celý tím Samuel Kovalik.
Lepšia Konferencia sa 8. novembra 2025 opäť vracia aj do Košíc. Ak chcete byť pri tom, sledujte web a sociálne siete Lepšia Konferencia.
