DOLNÝ KUBÍN. Spoločnosť Kaufland zareagovala na sťažnosti zákazníkov a spriechodnila prístupovú uličku od parkoviska pre osoby so zdravotným hendikepom ku vchodu do predajne.
MY Oravské noviny písali minulý týždeň o nespokojných návštevníkoch dolnokubínskeho Kauflandu, kritizovali stavebnú úpravu, ktorá im skomplikovala bezpečný prístup do nákupného strediska.

Spoločnosť zúžila priechod medzi parkoviskom a vstupom do predajne v prospech priestoru pre nákupné vozíky. Na problém poukázali seniori. Ak sa chceli dostať do obchodu z parkoviska vyhradeného pre zdravotne znevýhodnených, museli prejsť po rušnej ceste bez vyznačeného priechodu pre chodcov.

Hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová na otázky redakcie odpovedala, že „na prístup do predajne je určený priechod oproti a chodník, ktorý je vybudovaný z dlažby pre nevidiacich“.