Detí túžiacich po pohodlí domova je na Slovensku stále veľa, preto sa opäť spúšťa celonárodná iniciatíva S malou pomocou k veľkej radosti. Kúpou vybraných produktov značiek P&G ako Pampers, Lenor, Ariel či Gillette, v ktoromkoľvek obchode Coop Jednota zákazníci pomôžu Červenému krížu zabezpečiť starostlivosť pre deti po celom Slovensku. Iniciatíva potrvá až do 30. novembra 2017.
„Vďaka tejto spoločnej kampani sme minulý rok urobili radosť viac ako 500 deťom v rôznych kútoch Slovenska," hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža. "Okrem hygienických balíčkov pre rodiny s malými deťmi sme rozdali aj darčeky, ktoré si deti samy vysnívali. Pre mnohé z nich to bolo prvýkrát v živote, keď dostali skutočne niečo osobné, po čom túžili. S takýmito rodinami sa stretávame často a keď môžeme, veľmi radi okrem poskytnutia praktickej pomoci potešíme aj ich ratolesti.“
Kampaň S malou pomocou k veľkej radosti chytila za srdce aj nastávajúcu maminu Dianu Hágerovú. „Aktuálne ako budúca mama si intenzívne uvedomujem dôležitosť skutočného a bezpečného domova pre každé jedno dieťa. Preto beriem veľmi pozitívne, že aj maličkosť, akou je nákup bežných výrobkov, môže prispieť k vytvoreniu pohodlia domova pre deti, ktoré to potrebujú. Som rada, že môžem byť súčasťou tejto iniciatívy a verím, že sa nás zapojí čo najviac,“ dodala Diana.
Do iniciatívy sa môže zapojiť každý, kto si zakúpi produkty Always, Oral-B, plienky Pampers, prípravky pre vlasovú starostlivosť Head & Shoulders a Pantene, prostriedky pre domácnosť Ariel, Bonux, Lenor, Jar či kozmetiku pre mužov Old Spice a Gillette od dnes až do 30. novembra v ktorejkoľvek predajni Coop Jednota. Z predaja uvedených značiek bude 1 % prostredníctvom Slovenského Červeného kríža venované na pomoc deťom po celom Slovensku.
„Procter & Gamble na Slovensku aktívne podporuje mieste komunity, v ktorých žijeme a pracujeme. Aj prostredníctvom iniciatívy s Červeným krížom a Coop Jednota, pomôžeme zlepšiť životné podmienky detí v núdzi a poskytneme im veci a produkty, ktoré každodenne používajú,“ hovorí Barbora Kratochvílová, Procter & Gamble Customer&Channel Marketing Leader pre Českú republiku a Slovensko. Pre viac informácií navštívte www.redcross.sk.
