5. apr 2005 o 0:00
Tipovacia horúčka sa znova začína
Futbalový kolotoč sa konečne rozbieha a s ním aj obľúbené tipovanie v našich novinách. Zimná prestávka bola veľmi dlhá a tak sú všetci fanúšikovia veľmi nedočkaví.
Čaká nás ďalšie pokračovanie známej súťaže Vaša tipovacia liga, ktorá bude znova ešte atraktívnejšia. Vinou dlhej zimy sa štart jarnej futbalovej sezóny poriadne oddialil. Uplynulú nedeľa sa hralo prvé kolo v stredoslovenských súťažiach, ale bolo neúplné a z oravských zástupcov hrali len štyri mužstvá. Do hry naplno naskočia ostatní až túto nedeľu 10. apríla, keď odštartuje aj tipovačka. Hrať sa už bude v I. triede, i keď aj tu kolo nebude kompletné. Okrem možnosti tipovať zápasy oravských kolektívov a skúsiť uhádnuť výsledok mužstva svojej obce záujem o súťaž zvyšuje nielen samotná zábava a uverejnenie mena tipujúceho na stránkach našich novín, ale hlavne atraktívne ceny. Aj teraz sú bohatšie. Najatraktívnejšie sú pre najlepších súťažiacich po poslednom kole v celkovom poradí. Prvá a druhá cena zostávajú tradičnými - sú nimi farebný televízor a horský bicykel. Novinkou je tretia cena, ktorou je mobilný telefón. Na výhry sa môžu tipujúci tešiť aj každý týždeň, keď budeme odmeňovať troch najlepších. Aby sme však súťaž trošku sťažili, vymysleli sme si ešte vedomostnú otázku. Každý súťažiaci je povinný na ňu odpovedať a bude rozhodujúcou iba pri rovnosti bodov, keď doposiaľ rozhodoval len žreb. Otázky sa budú týkať len oravského futbalu, na otázku by každý fanúšik a pozorný čitateľ mal poľahky odpovedať. Ceny sú už teda pripravené. Aj futbalisti sú poriadne „nažhavení“ a tak nič nebráni vypuknutiu tipovacej horúčky. Pozorne si ešte prečítajte pravidlá súťaže a už stačí len vystrihnúť vyplnený kupón. Nezabudnite odpovedať na vedomostnú otázku a v prvom kole napísať aj svoju adresu. Všetkým budeme potom prideľovať nový kód hráča a taktiež natipovať výsledky všetkých desiatich zápasov. Už nám nezostáva nič iné, iba vám zaželať šťastnú ruku pri tipovaní a veľa úspechov.Autor: jv
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou